Tuesday, May 15, 2012

Svađa u prodavnici (by Olga Semenova)

Читать дальше...
Kupac (K): Dobar dan želim.
Prodavačica (P): Dobar dan.
K: Želeo bih da vratim loptu i šorc, koji sam kupio ovde pre par dana.
P: Jeste li sigurni da ste ovde kupili loptu i šorc?
K: Svakako! Vi ste mi prodali ovu robu!
P: Ja se Vas uopšte ne sećam...

K: Izvinjavam se, ali ovo nije moguće, da me se ne sećate! Ovo je bilo samo pre par dana! Pogledajte ovaj šorc! šlic je pokvaren, a lopta... ona je probušena!
P: Da, vidim... pa to nije ništo ozbiljno, zato ne mogu da uzmem robu nazad
K: Nije valjda! Ali... nadam se da se možemo naći rešenje, možda mogu da zamenim ovu robu na nešto drugo?
P: Ovo nije moguće. Slušajte, gospodine, sada nemam uopšte vremena, ne smetajte meni. Da li ne vidite da sam vrlo zauzeta?!
K: Budite ljubazni pa saslušajte mene!
P: Dobro. Imate li uopšte račun?!
K: Naravno! Uzmite ga i pogledajte!
P: Evo, a što niste gledali kad ste kupovali robu?
K: Gledao sam, ali nisam video... I Lopta ... kako možete da prodajete robu takvog lošeg kvaliteta?
P: Kupite lepak... Šta će Vam lopta?.. Još jedan put ponavljam - ne smetajte meni! Radim sada!
K: Pošto vidim da ne možemo naći zajednički jezik, želim da razgovaram sa Višim šefom!
P: Šef nike ovde sada. Na odmoru je.
K: Pa ondadajte mi njegov telefon, zvaću ga!
P: Zašto odmah zvati šefa?! Vratiću Vam pare za robu samo ne smetajte meni da radim i ne zovite šefa

No comments:

Post a Comment