Wednesday, October 24, 2012

Upoznavanje

Читать дальше...


Jovana: Cao, Dusko
Dusan: Cao, Jovana! Nisam te dugo video. Kako si?
Jovana: Dobro sam. Hvala. Odmorala sam na Kipru.
Ovo je moja najbolja prijateljica. Zove se Olga. Ruskinja je.
Dusan: Zdravo, Olga . Ja sam Dusan. Moje prezime je Joksimovic.
Olga:  Drago mi je.
Dusan: Takode. Odakle si?
Olga: Iz Rusije sam. Zivim u Sankt-Peterburgu. A ti?
Dusan: Ja sam iz Kotoru.
Ko si po zanimanju?
Olga: Racunovoda sam. A ti?
Dusam: Ja sam jos student. Studiram hemiju na fakultetu u Kotoru. Leti radim kao vozac.
Olga: Stvarno? Kolege smo)) Ja sam isto studirala hemiju na fakultetu ali sad radim kao racunovoda.
Dusan: Olgice, jesi li prvi put u Crnoj Gori?

Olga: Nisam. Bila sam tu prekoprosle godine. Volim Crnu Goru i imam puno (ili nekoliko) prijatelja ovde.
Dusan: Gde si bila?
Olga: Bila sam u Budvi, Kotoru, Podgorici, Svetom Stefanu, Becicima, Rafailovicima.
Ove godine sam bila u Baru, Uljcinju, Budvi i Kotoru. Previse od svega volim Jadransko more, da plivam i da  lezim na toploj plazi. Bila sam na  Slovenskoj plazi, Kamenovo ), Mogrenu, Jazu, Adi Bojani. Kupala sam se u Skadarskom jezeru. Voda je bila vrlo topla kao mleko.
Dusan: Olgice sta mislis, koja plaza je najlepsa?
Olga: Mislim da Ada Bojana.
Dusan: Jesi li bila na Velikoj Plazi?
Olga: Nisam. Nadam se da dodjim na nju sledeci put. Koju plazu ti vise volis?
Dusan: Jaz.
Ti si dobro govoris srpski. Svaka cast! Koliko dugo ga ucis?
Olga: Hvala Dusane. Ucim ga samo sest mececi ali imam dobrog profesora.
 Ja sam jos bila u Srbiji u Beogradu, Novom Sadu, Pancevo  i u Hrvatskoj u Makarski. Ali to je bilo vrlo davno kad sam studirala na fakultetu.
Dusan: Da li volis da putujes?
Olga: Jesam. A ti?
Dusan: I ja isto.Hteo bih da putujem negde, ali nazalost nemam dosta novca sada. Ja cu putovati kasnije.
Olga: Naravno. Dodji u Rusiju. Sankt-Peterburg je veoma  lep leti  , narocito u Junu i Julu. Ovog vremja (ili ovog vremena?)  ima bele noci.
Dusan: Znam. Citao sam o njima. Nadam se da vidim ovocudo.
Olgice, volis li da se kupas noci?
Olga: Volim.
Dusan: Onda hajde (ili ajde?)  idemo na Jaz nocas zajedno!
Olga: Pa to je odlicna ideja. Svidja mi se to.
Jovana: Vazi.
Dusan: Dogovoreno! Onda cekam vas  ispred? vaseg hotela u 9 sati. Cao!
Olga: Cao!
Jovana: Vidimo se.

No comments:

Post a Comment