Monday, November 12, 2012

Ljubavna priča sa nastavkom

Читать дальше...


U oktobru 2008 odlucili smo da idemo sa drugaricama da uživamo u suncu na Hurgadi (Egipat). I jednog dana sam se upoznavala sa momkom. Tada nisam mogla da pomislim da je to moj budući muz. 



Šetali smo na obali «Marina», otisli smo u kafanu da jedemo sladoleda «Baunti» i pričali o vremenu. Pedja je rekao da u Beogradu sada +20 stepena, a ja sam rekla da u mom gradu je -10 i sneg, ali uskoro biće jos hladnije. Onda je Pedja pitao: «Mogu li doci k tebi za Novu godinu». Ja sam se pošalila da rekla: «Naravno da mozes, ako se ne plašiš medveda» J Ali on se nije plašio da dođe u Rusiju. A sledeću novu godinu sam slavila u Srbiji u Beogradu. Bilo je veoma zabavno. Na aerodromu pred svima Pedja je zamolio me da se udam za njega. I onda sam rekla: «DA!» U јunu 2011 je bilo predivno vencanije u restoranu «Radmilovac». A u martu 2012 sam rodila naseg voljenog sina Aleksandara. Sada zivimo u Beogradu. Evo je takva prica sa nastavkom…





No comments:

Post a Comment