Thursday, April 28, 2011

U frizerskom salonu (by Anton)

Читать дальше...

(сочинение моего ученика Антона, стиль и ошибки автора сохранены) 

-         Dobar dan.
-         Dobar dan, izvolite.
-         Nisam bio u frizerskom salonu već 6 meseci i sad imam predugu kosu, bradu i brkovi.
-         Vidim. Imate prelepu, gustu i kovrdžavu kosu. Lepo vam stoji. Da li želite da ja vam ju najpre operem?
-         Operite mi samo bradu i brkovi, ali ne kosu.
-         Zaista? Zašto ne želite da vam operem kosu?
-         Želim da vi mi obrijate glavu. Dugačka kosa brzo postaje prljava i ja sam umoran da je često perem.
-         Dobro, hoću, obrijaću vam glavu. Da li želite da još nešto promenite?
-         Da, želim da ofarbam bradu. Vrlo mi se sviđa trava i drveće i zato volim zelenu boju. Želim da vi mi ofarbate bradu u zeleno.
-         Pričekajte, gledaću da li imam zelenu farbu.
(malo kasnije)
-         Evo, gotovi smo! Da li ste zadovoljni?
-         Čini mi se da treba i brkovi ofarbati.
-         U kakvu boju želite da ih ofarbam?
-         Želim da nek oni izgledaju kao duga. Prevucite ovde sve boje i nek imaju šarene flekovi.
(još malo kasnije)
-         Pa i šta sad mislite?
-         Prezadovoljan sam! Koliko sam vam dužan?
-         Nikoliko niste dužni, samo ostavite mi vašu kosu, preduga i pregusta je. Prodaču je onim koji naprave ove skupi perike, mislim da dobijem puno novca...

No comments:

Post a Comment