Tuesday, May 15, 2012

AljtaVista. Deset godine ljubavi. (by Sergei Zheleznikov)

Читать дальше...

Ovo je počelo u dve hiljada druge godine, kad ja sam uzeo u ruke olovku I izmislio prvi pesmu “Žao, Ja želim da ti zoveš mene kućka sutra” (“excusme, I wish you call me bitch tomorrow”) Dalije sve ide samo. 




Uprkos odsutstvu  sluha, glasa, smisla za ritam, baza muzićki znanjie momci su pisali poezije, muziku I su pevali jedan drugome preko telefona. Oni su našli u tome velikij potencial. Konačno u grupu je došao moj školski prijatel Ignat, institutski drug Serega.  I AljtaVista( a onda ona se nazivala “fuckoff” ) je poćela da svira kako legedarna liverpulska četvorica “Bubi” (“the Beatles”).  Onda su se pojavili pesmi  depresivno-pozitivna  “proleće”, “havajska košula”, “Ne prići ” etc. Ali nije trajalo dugo.  Nije bilo kvalitetno, svirali su i pevali odvratno i tužno.  Ništa se nije dogodilo.

  Vreme je prolazilo, Serega je otišao. Ali se pojavila zgodna basistka Mari. Počeli smo  da dajemo koncerti. Pojavili su  se  pesmi ”Hoćeš?” etc. Bilo je super.  Prisustvo devojki je dodavalo istanjenosti  I elegantnosti.

Nakon nekog vremena se pojavila još jedna devojka Nata. U muzika se pojavila dubina, punoća , postala je složenija.

Svirali smo koncerti u klubi u Moskve “Toćka”, “Relax” etc.

 

U dve hiljadi sedam godine smo snimili singl za “Splean” sa pesmama “Bog je umoran da voli nas”, “Kokteli trećeg svetskog rata” i “Meni  su rekli reč”.
U to vreme (2007-2008) smo takođe snimili singl “pogled odozgo” I instrumentalni album “off-line”. Onda smo proterali Ignata,  zatošto on je bil ružan.


Na kraju 2009 godine postalo je jasno za nas da treba normalni vokal. Došao je Ton počela je da peva Nata.  

 Bili su koncerti, snimili smo pesmu “Otići” . Svirali smo s Romoj –flautistom I dr ljudimi.
Poslednij koncert je bio na proslave – firma je slavila novu godinu I AljtaVista je svirala i pevala omiljeni pesmi svih vremen.
  
U budućnosti AljtaVista će da svira u žurkama, proslavama, sahranama, svadbama etc.

Sada AljtaVista je
Ton – vokalist I humorist
Nata – vokalist, strvina I klavirnica
Mari – bas
Serij – avtomatizator I  umetnički rukovodilac
I ja – anoniman svirač

No comments:

Post a Comment